A napokban több bulvárlap címlapján szerepelt öles betűkkel a magyar sztárszakács szaftos története - Kovács Lázárnak gyermeke született egy korábbi, egyéjszakás kalandból.

Kovács Lázár - névvel vagy anélkül - volt a főszereplője az utóbbi napokban a hazai bulvársajtónak. A sztárszakács kétgyermekes, boldog családapaként egy régi kalandja következményeivel szembesült a címlapokon.

Ő azonban nem tagadja a történteket, és pár nap elteltével saját honlapján tett közzé egy közleményt drámájáról. Lázár azzal kezdte, előszöris kéri, nézze el neki mindenki, hogy nem reagált azonnal a megjelent újságcikkekre, de meg akarta várni, hogy minden "fantáziadús történet" megjelenjen ezzel kapcsolatban.

Majd, amikor minden bulvárlap "kiélte magát", elérkezettnek látta az időt arra, hogy tiszta vizet öntsön a pohárba. Elmondja ezt a nagyon egyszerű, de igaz történetet, először és utoljára - fogalmazott.

"Egy este elmentem szórakozni és hát ittam pár pohár bort, bár nem volt okom az ünneplésre. Ezen az estén ismertem meg a fiatal hölgyet, majd megtörtént az is, aminek nem kellett volna. Pár hét múlva kiderült, hogy teherbe esett. Az elején megpróbáltam megértetni vele, hogy az így vállalt gyermek nem feltétlenül a legjobb megoldás egyikünk számára sem. A támogatásomról már rögtön az elején biztosítottam, de a szóbeli megállapodással nem sokra mentem" - vallotta be közleményében Kovács Lázár.

"Ezután megpróbáltam az ügyvédi vonalat, mely szintén kudarcba fulladt, nem tudtunk megállapodni, mert egyre több minden kellett. Tény és való, hogy egy bizonyos összegnél többet nem voltam hajlandó fizetni: csupán gyermektartást és nem anyatartást finanszírozok, még a fenyegetőzések, rágalmazások, zsarolások hatására sem. Nem bujdokolom el, nem menekülök el a problémák elől. A bíróság által megállapított tartásdíjat természetesen fizetni fogom" - folytatta a sztárséf.

A teljes cikket olvessa el itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://tola.blog.hu/api/trackback/id/tr32178689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása