My Super Sweet 16

 2010.01.20. 21:53

A VIVA-n megy a Szülinap luxuskivitelben című műsor, amiben én azt látom, h az amerikai hisztis picsák, vagy beképzelt faszkalapok sok-sok dolláros, extra, "az én bulim a legjobb" bulikat szerveznek. Én is szoktam nézni ezt a műsort, mert szeretem a VIVA-t, és ez a műsor is nézhető, ha normális emberek vannak benne. A legszörnyűbb: "ha nem kapom meg, kiverem a hisztit", és addig nyávog, amig végül megkapja 16 évesen azt az ajándékot, amit más egész életében munkával se fog a magáévá tudni, arról nem is beszélve, h némelyik még azt se tudja, hogy hogy kell vezetni azt a méregdrága autót. Az a kocsi se lesz hosszú életű, de nem baj, hisz kapunk másikat. Anyucinak, meg apucinak sok pénze van, akár minden hónapban újithatunk, ha meguntuk.
Szerintem a legjobb rész a buli. Viszont ha ottse ugysikerül vmi, mint az a nagykönyvben meg van írva, akkor már egyből megy a hiszti.

Nem baj, attól még szeretjük ezt a műsort, hisz álmodozhatunk belőle...

A bejegyzés trackback címe:

https://tola.blog.hu/api/trackback/id/tr701688845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása