Először is kérem, hogy mindenki nézze el nekem, hogy nem reagáltam azonnal a megjelent újságcikkekre, de meg akartam várni, hogy minden fantáziadús történet megjelenjen ezzel kapcsolatban.  Miután  minden bulvárlap kiélte magát, tiszta vizet szeretnék önteni a pohárba, és én is elmondom e nagyon egyszerű, de igaz történetet. Először és utoljára.

Egy este elmentem szórakozni és hát ittam pár pohár bort, bár nem volt okom az ünneplésre. Ezen az estén ismertem meg a fiatal hölgyet, majd megtörtént az is, aminek nem kellett volna. Pár hét múlva kiderült, hogy teherbe esett. Az elején megpróbáltam megértetni vele, hogy az így vállalt gyermek nem feltétlenül a legjobb megoldás egyikünk számára sem. A támogatásomról már rögtön az elején biztosítottam, de a szóbeli megállapodással nem sokra mentem. Ezután megpróbáltam az ügyvédi vonalat, mely szintén kudarcba fulladt, nem tudtunk megállapodni, mert egyre több minden kellett. Tény és való, hogy egy bizonyos összegnél többet nem voltam hajlandó fizetni: csupán gyermektartást és nem anyatartást finanszírozok, még a fenyegetőzések, rágalmazások, zsarolások hatására sem. Nem bujdokolom el, nem menekülök el a problémák elől. A bíróság által megállapított tartásdíjat természetesen fizetni fogom.

A családi egységünkön valóban ez egy próbatétel volt, de már majdnem két éve, hogy ezt megéltük és megbeszéltük. A mi családunk továbbra is együtt marad, hiszen nincsen nagyobb szeretet és erő, mint a család. Elmondhatatlanul büszke vagyok a  feleségemre és családomra, hogy kiállnak mellettem és remélem az évek során tovább tudom bizonyítani feleségemnek és gyermekeimnek is, hogy mindenek ellenére jó férj és jó családapa vagyok. 

Bulvárpizza 2 személyre:

Ennek a sztorinak is van alapja, mint egy jó pizza tésztának, aztán, hogy mit rakunk rá „feltétnek”, mivel egészítjük ki, már rajtunk és a fantáziánkon múlik...

Hozzávalók:

1 db médiában szerepelni vágyó, naiv fiatal lány 
1 db igazán hülye, 2 gyermekes családapa 
2  nagy adag felelőtlenség 
Pár csepp alkohol, csak hogy igazán pikáns legyen

Elkészítési idő: 1 éjszaka

Ha mindezeket jól összegyúrjuk, megkapjuk a végeredményt: minden más hozzáköltött és kitalált „feltét” csak szaftos ráadás. Akinek van gusztusa az efféle junk foodhoz, azaz gyors szemétkajához tele „tartósítószerrel” és „ízfokozókkal” hát élvezze…

Bon appetit!
Lázár

A bejegyzés trackback címe:

https://tola.blog.hu/api/trackback/id/tr142178693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása